|
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
MrsL Pro spotter Spottade nummer: 963![]()
Registreringsdatum: 26 oktober 2004 Inlägg: 294 Norsborg
|
Postat: 23 jun 2010 14:17 Rubrik: |
|
|
När jag var ute på lunchen idag såg jag de två bilarna som visats på bild tidigare här:
Först såg jag FINIMUN och på en annan parkering 10-20 m bort stod TANDLÖS. Att se dem så efter varann fick mig att  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
MrEric Regular spotter Spottade nummer: 121
Registreringsdatum: 24 juli 2009 Inlägg: 31 Malmö
|
Postat: 24 jun 2010 20:21 Rubrik: |
|
|
| MrsL skrev: | När jag var ute på lunchen idag såg jag de två bilarna som visats på bild tidigare här:
Först såg jag FINIMUN och på en annan parkering 10-20 m bort stod TANDLÖS. Att se dem så efter varann fick mig att  |
Om jag inte minns totalt fel, så finns dem några sidor bakåt i tråden med bild (inte i samma inlägg)?
Såg "MARMOR" samt "KROG 3" för någon vecka sedan. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
|
Postat: 30 jun 2010 08:36 Rubrik: |
|
|
| MrEric skrev: | | MrsL skrev: | När jag var ute på lunchen idag såg jag de två bilarna som visats på bild tidigare här:
Om jag inte minns totalt fel, så finns dem några sidor bakåt i tråden med bild (inte i samma inlägg)?  |
Det var ju det jag skrev....  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
|
Postat: 01 jul 2010 01:27 Rubrik: |
|
|
| MrsL skrev: | | MrEric skrev: | | MrsL skrev: | När jag var ute på lunchen idag såg jag de två bilarna som visats på bild tidigare här:
Om jag inte minns totalt fel, så finns dem några sidor bakåt i tråden med bild (inte i samma inlägg)?  |
Jag måste ha sovit för lite när jag skrev det där!
Sett "JUST4ME" och "ROBRAS1",
Kanske bör göra en sammanställning av dem skyltarna jag sett? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
|
Postat: 02 jul 2010 17:54 Rubrik: |
|
|
| MrEric skrev: | | MrsL skrev: | | MrEric skrev: | | MrsL skrev: | När jag var ute på lunchen idag såg jag de två bilarna som visats på bild tidigare här:
Jag måste ha sovit för lite när jag skrev det där! |
Eller också var det det du gjorde när du läste. Sov, alltså....  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
|
Postat: 05 jul 2010 13:44 Rubrik: |
|
|
| MrsL skrev: | | MrEric skrev: | | MrsL skrev: | | MrEric skrev: | | MrsL skrev: | När jag var ute på lunchen idag såg jag de två bilarna som visats på bild tidigare här:
Jag måste ha sovit för lite när jag skrev det där! |
Eller också var det det du gjorde när du läste. Sov, alltså....  | Ja, kanske det. De vet man aldrig med mig (inte jag heller)!
Såg en EPA-traktor med "KÖR OM" men måste varit en falsk registreringsskylt då EPA-traktorer har skylten fram... |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
|
Postat: 29 jul 2010 20:25 Rubrik: |
|
|
Trevlig bil det här
 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
| |
| Författare |
Meddelande |
mafalda Regular spotter Spottade nummer: 386
Registreringsdatum: 24 oktober 2005 Inlägg: 44 Strömstad
|
Postat: 13 aug 2010 13:15 Rubrik: |
|
|
Såg en sportbil med den något märkliga skylten ROSTFRI
Måhända ägd av någon som heter Stål i efternamn?
Har även sett ZLATAN 1
/mafalda |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
|
 |
|
 |
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|
|
|